GWARANCJA, REKLAMACJE ORAZ ZWROT TOWARU
1. Czas trwania gwarancji uzależniony jest od rodzaju sprzętu oraz od jego Producenta i podany jest w opisie produktu.
2. Podstawą gwarancji jest faktura VAT.
3.
Kupujący zobowiązuje się zbadać stan przesyłki oraz sprawdzić zawartość przesyłki w chwili doręczenia. Jeżeli opakowanie nosi ślady uszkodzeń, takie jak: wgniecenia, naruszenie zamknięcia, rozerwanie lub inne, mogące świadczyć o naruszeniu przesyłki, Nabywca jest zobowiązany do spisania protokołu uszkodzeń w obecności kuriera. Protokół należy spisać również, gdy nie zgadza się stan ilościowy zamawianych przedmiotów lub zamawiany towar jest uszkodzony. Niespisanie protokołu traktuje się jako doręczenie w stanie nienaruszonym.
4. Reklamacji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne towaru spowodowane przez Nabywcę lub wynikłe z nieprzestrzegania warunków użytkowania podanych w instrukcji obsługi.
5. Kupujący ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży internetowej bez podania przyczyny w ciągu
14 dni od otrzymania przesyłki zgodnie z „Ustawą z 2 marca 2000 r. O ochronie niektórych praw konsumenckich , oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny”.
6. Firmy oraz instytucje nie mają prawa zwrotu nabytego towaru. Przysługuje im natomiast prawo do rezygnacji z zamówienia
zanim zostanie ono przekazane do realizacji.
7. Nabywca, odsyłając towar, zobowiązuje się zabezpieczyć go w odpowiedni sposób tak, aby nie uległ on uszkodzeniu w transporcie.
8. Nabywca chcący zwrócić towar odsyła go na adres firmy:
Eko-Koral Sp. z o.o.
ul. Wspólna 26 5
45-837 Opole
Prosimy w takim przypadku o zamieszczenie w przesyłce pisma informującego o chęci zwrotu wraz z danymi zamawiającego (można dodatkowo podać nr konta bankowego, na który ma nastąpić zwrot za towar).
9. Aby zareklamować produkt prosimy o kontakt pod
adresem serwis@eko-koral.pl lub telefonem 77 544 60 88 wew.3, tam zostaną Państwo poinstruowani o dalszych krokach związanych z wysyłką produktu w procedurze Door-to-Door